Η καλύτερη δυνατή ικανοποίηση των επισκεπτών της Καστοριάς ήταν το αντικείμενο συνάντησης στο πλαίσιο της Δράσης: «Πάσχα στη Βυζαντινή Καστοριά».
Εκ νέου σύσκεψη πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 07 Απριλίου στο γραφείο της Αντιπεριφερειάρχη Καστοριάς Δέσποινας Κοζατσάνη σχετικά με τον τελικό συντονισμό και ανάδειξη της δράσης: «Πάσχα στη Βυζαντινή Καστοριά». Στη συνάντηση…